Kenapa transaksi saya gagal?
Transaksi gagal disebabkan hal-hal berikut:-
- Prepaid Handphone anda habis.
- Modal credit anda habis.
- Pin anda sedang diblock
- Pin anda salah.
- Kod produk salah.
- Operator telefon atau operator sedang ada gangguan.
- Kesalahan menaip format sms dalam mengirimkan sms ke no center.
- Kesalahan mengirimkan mesej ke no center yang salah
Berapa lama akaun ejen baru akan aktif setelah melakukan deposit?
Akaun baru akan aktif dalam masa 15 minit - 24 jam. Anda akan menerima sms dari server.
Apakah deposit modal kredit ejen akan hangus dalam waktu tertentu?
Deposit modal kredit tidak akan hangus dalam waktu tertentu & tidak akan berkurang apabila tidak digunakan untuk melakukan transaksi.
Apakah ejen dapat mendaftarkan ejen baru?
Ya. ejen boleh mendaftarkan ejen baru. Tetapi ejen tak boleh mendaftarkan ejen yang sama level dengan anda. Contohnya anda seorang Manager, anda tidak boleh mendaftarkan sesiapa yang ingin menjadi Manager.Yuran pendaftaran EJEN yang tentukan. Caj server RM5.00 akan dikenakan kepada anda sewaktu menjalankan transaksi ini. Sila rujuk Arahan SMS
Dalam 24 jam apakah saya dapat melakukan pembelian prepaid lebih sekali dengan nilai dan kepada no hp yang sama?
Ya, cuma perlu tukar format sms. Sila rujuk Arahan SMS
Deposit modal kredit ejen berkurang, sedangkan transaksi belum masuk?
Sila hubungi CareLine Pengendali server untuk tindakan segera 014-8307732
Berapa lama deposit modal credit akan ditambahkan, jika sudah melakukan pembayaran bank in?
Jika tidak ada gangguan internet banking deposit anda akan ditambah kurang lebih 15 minit - 3 jam dan akan menerima SMS pengesahan jika deposit sudah ditambahkan.
Bagaimana saya akan dapat keuntungan daripada downline saya?
Anda akan mendapat keuntungan tersebut dalam bentuk point. Point yang terkumpul tersebut boleh ditebus dan di jadikan sebagai tambahan modal anda.
Untuk pertanyaan lanjut, sila hubungi saya :
aie_rizz86@yahoo.com (yahoo messenger)
SyZiE147 @ msj2883@yahoo.com (Skype)
0132020540/0175666994